تظاهرات علیه بنیامین نتانیاهو بعد از وقفه ۳ هفته‌ای

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

رسانه صهیونیستی جروزالم پست در گزارش امروز (شنبه) خود از تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر صهیونیست‌ها، در سرزمین‌های اشغالی پس از اندکی وقفه خبر داد.

بنا بر اعلام این خبرگزاری ساکنان صهیونیست سرزمین‌های اشغالی امروز برای اولین‌بار پس از انتخابات اخیر رژیم صهیونیستی، با حضور در پل‌ها و تقاطع‌ها اعتراض خود علیه فساد اقتصادی نتانیاهو را ابراز کردند.

این تظاهرات قرار است در ادامه در مقابل محل اقامت نتانیاهو در خیابان بالفور انجام شود.

چندی پیش، رئیس رژیم صهیونیستی نتانیاهو را به‌دلیل داشتن رأی بیشتر مأمور تشکیل کابینه کرد. او ۲۸ روز فرصت دارد تا ائتلاف لازم برای حداقل ۶۰ کرسی «کنست» را ایجاد کند و کابینه را تشکیل دهد. نتانیاهو هنوز نتوانسته است کابینه ائتلافی را با دیگر احزاب تشکیل دهد.

حزب لاپید در واکنش به تصمیم رئیس رژیم صهیونیستی، محول کردن تشکیل کابینه جدید به نتانیاهو را شرم‌آور و «لکه ننگی برای اسرائیل» دانست.

محاکمه نتانیاهو سال گذشته آغاز و به‌تازگی دوباره ازسر گرفته شد. وی با رد همه اتهامات علیه خود می‌گوید قربانی بگیروببندی است که توسط رسانه‌های مخالف، پلیس و دادستان‌ها سازماندهی شده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ۳ پرونده فساد به «فریبکاری، خیانت در امانت و رشوه‌خواری» متهم شده است. نتانیاهو رهبر حزب راست‌گرای افراطی لیکود است. پس از وارد شدن اتهامات به وی، احزاب مخالف خواستار استعفای وی از سمتش شدند.

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 22 فروردين 1400برچسب:,

] [ 10:43 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه